Img
Copii sănătoși. Copii voioși

În prezent, mulți copii și familiile lor au programe încărcate, facând programul de masă dificil. Multe diete ale copiilor implică o mulțime de snackuri și mâncare fără aport nutritiv semnificativ. Acestea pot avea un efect negativ asupra sănătății copilului. Consecințele comportamentului alimentar nesănătos poate continua până la vârsta adultă. Se pot dezvolta chiar și în boli pe tot parcursul vieții.

O alimentație sănătoasă are multe beneficii pentru copii:

  • Reglarea energiei.
  • Îmbunătățirea performanței intelectuale.
  • Reglerea emoțiilor și dispoziției.
  • Menținerea unei greutăți sănătoase.
  • Prevenirea afecțiunilor de sănătate fizică și mentală.

A avea o dietă sănătoasă și concentrarea asupra nutriției sunt unele dintre cele mai simple și mai importante modalități de a preveni apariția bolilor. O alimentație sănătoasă poate ajuta la prevenirea multor boli cronice. Acestea includ obezitatea, bolile de inimă, hipertensiunea arterială și diabetul de tip 2.

Obiceiurile alimentare sănătoase sunt mai predispuse să mențină la maturitate dacă sunt învățate în copilărie. De aceea este important să vă învățați copiii obiceiuri bune acum. Îi va ajuta să rămână cu aceste modele alimentare. Acest lucru îi va ajuta să evite dezvoltarea bolilor cronice precum cele enumerate mai sus, în copilărie sau ca adult.

Modalități de îmbunătățire a sănătății

Există multe modalități prin care vă puteți învăța și sprijini copiii să mănânce sănătos.

Începeți cu micul dejun

Consumul unui mic dejun echilibrat cu proteine ​​este o modalitate excelentă pentru copilul dvs de a-și începe ziua. Proteinele îi pot ajuta să rămână mai plini mai mult timp. Poate chiar ajuta adolescenții să piardă în greutate.

Dimineața poate fi agitată. Încercați una dintre acestea pentru un mic dejun sănătos, în mișcare:

  • Sandwich cu ou pe pâine integrală.
  • Iaurt grecesc.
  • Unt de arahide pe pâine prăjită integrală.
  • Ouă fierte, pâine prăjită și un măr.

Orele de masă sunt o prioritate și la HiCarla înțelegem acest lucru

Așezarea la masă este o parte importantă a stabilirii obiceiurilor alimentare sănătoase. Dar este mai mult decât să mâncăm împreună. Beneficiile programului de masă:

  • Copiii se dezvoltă în rutină. Orele de mese clar stabilite din cadrul programelor noastre, dezvoltă un ritm echilibrat pentru sistemul digestiv al copilului dvs
  • Colectivitatea ajută la educarea obiceiurilor alimentare și încurajarea celor nutritive. Știind că iau masa împreună cu alți copii, îi ajută să se simtă în siguranță.
  • Meniul este creat cu specialiști în diete și este monitorizat constant. Impreuna cu dvs găsim soluții pentru a îmbunătății constant meniul și a încuraja obiceiuri alimentare sănătoase
  • Puterea exemplului intervine și aici, atât în ceea ce privește preferința pentru diferite alimente cât și bunele maniere din timpul mesei.

Lucruri de luat în considerare

Există un număr nelimitat de sfaturi disponibile cu privire la modul de a-l determina pe copil să mănânce alimente nutritive. Mai presus de toate, cel mai bun mod de a ajuta copilul cu nutriția este incurajarea de obiceiuri sănătoase.

  • Alimentația sănătoasă începe din copilărie. Preferințele alimentare se dezvoltă devreme în viață. Expuneți-vă copilul la diferite tipuri de alimente din timp și continuați pe măsură ce cresc.
  • Ne concentrăm pe dieta generală. În loc să ne concentraăm asupra anumitor alimente, ne concentrăm asupra tiparelor alimentare. Furnizăm cât mai multe alimente nutriționale, cât mai puțin procesate. Evitam cât mai mult alimentele ambalate și procesate.
  • Nu vom forța. Nu este nevoie sa „curețe farfuria”. Ei trebuie să învețe să-și asculte corpurile. Când se simt plini și li se permite să nu mai mănânce, este mai puțin probabil să mănânce în exces.
img